مدرسه ۳ کلاسه «گواتامک» سیستان‌و‌بلوچستان مرداد امسال به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - مدرسه 3 کلاسه «محمدرسول الله(ص)» روستای گواتامک شهرستان خاش به همت حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مردادماه امسال به بهره‌برداری رسید و دانش‌آموزان این روستا از مهر ماه 1400 در این مدرسه نوساز درس می‌خوانند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۳ کلاسه «گواتامک» سیستان‌و‌بلوچستان مرداد امسال به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عملیات ساخت مدرسه 3 کلاسه محمدرسول الله(ص) در روستای گواتامک از توابع استان سیستان و بلوچستان، ۲۸ مهرماه 1399 با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه‌ساز، زهرا گیتی، نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسئولان آغاز شد.

مدرسه محمدرسول الله(ص) روستای گواتامک با 3 کلاس درس در 140 متر مربع زیربنا، یک باب اتاق اداری، یک باب اتاق معلم و در کمتر از یک‌سال احداث و در مرداد ماه سال جاری به‌ بهره‌برداری رسید که اکنون پذیرای دانش‌آموزان است.

گواتامک، روستایی در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که سال گذشته و پس از انتشار تصاویری از وضعیت مدرسه این روستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

سال گذشته مشکل کمبود فضای آموزشی برای ۷۹ دانش‌آموز این روستا با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت برطرف شد. پس از آن نیز به فوریت ساخت مدرسه 3 کلاسه آغاز و مرداد امسال به بهره‌برداری رسید که از مهر ماه امسال پذیرای دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار