لقب بد دادن به مانند تجاوز به حریم دیگران است

رودهن(پانا)- اقدام شجاعانه دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابله با دزدی نیروهای متجاوز آمریکایی باعث غرور و افتخار هر ایرانی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لقب بد دادن به مانند تجاوز به حریم دیگران است

حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد:خداوند متعال در ایه ۴۹ سوره مبارکه حجرات می‌فرماید«اى کسانى که ایمان آورده‏ اید نباید قومى قوم دیگر را ریشخند کند شاید آنها از اینها بهتر باشند و نباید زنانى زنان دیگر را ریشخند کنند شاید آن‌ها از این‌ها بهتر باشند و از ‌یکدیگر عیب مگیرید و به هم‌دیگر لقب‌هاى زشت مدهید چه ناپسندیده است نام زشت پس از ایمان و هر که توبه نکرد آنان خود ستمکار هستند».

وی ادامه داد: ایمان به خدا با تمسخر سازگار نیست و تمسخر کلید فتنه و اختلاف است. عیب‌جویی از مردم و نقل عیوب دیگران، عیب‌جویی از خود و باعث کشف و آشکار شدن عیوب خود است. مسخره‌کردن، عیب‌جویی، لقب بد دادن، تجاوز به حریم افراد است و اگر انجام دهنده این گناهان توبه نکند ظالم است.

حسینی در ادامه گفت: فرهنگ به مثابه «روح جامعه» است که زندگی فردی و اجتماعی انسان معنی و هویت می بخشد دولت و حکومت اسلامی برای از بین بردن خصلت‌های نامناسب و ارزش‌هایی که به فرهنگ عمومی خدشه وارد می‌کند و مقابله با دشمنان و کسانی که به دنبال رخنه و انحراف در فرهنگ عمومی هستند بایستی برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های مناسبی را در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه رودهن افزود: اقدام شجاعانه دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابله با دزدی نیروهای متجاوز آمریکایی باعث غرور و افتخار شد. سریال شکست‌های آمریکا ۴۳ ساله است که در این کشور با بیداری این ملت عزیز و شجاعت جوانان این مرز و بوم ادامه دارد و انشاالله به برکت خون شهدا شاهد روزی خواهیم بود که قدرت پوشالی آمریکا و هم‌پیمانانشان و صهیونیست‌ها در هم شکسته خواهد شد.

خبرنگار دانش اموز:سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار