دانش‌آموزان امروز، همچون شهید شهریاری و لندی پرورش پیدا می‌کنند

تهران(پانا)- رئیس اداره فرهنگی،هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد در میان دانش‌آموزانی که امروز در مراسم شرکت کردند، افراد دانشمند همچون شهریاری، احمدی روشن و لندی ها پرورش پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان امروز، همچون شهید شهریاری و لندی پرورش پیدا می‌کنند

در مراسم روز دانش آموز، محمود عباس زاده؛ رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «دانش آموزان امروز با حضور در این مراسم نقش آفرینی کرده اند، نقش این دانش آموزان حضور در این صحنه و این عرصه است. همین‌که آرمان های انقلاب را درک می‌کنند و همراهی می‌کنند و در میان آن ها افراد دانشمندی همچون شهیدان شهریاری، احمدی روشن و لندی ها پرورش پیدا می‌کند. این نقش دانش آموزان است و آینده به وسیله دانش آموزان رقم می‌خورد و از طریق مبارزه با استکبار جهانی این نقش بیش از پیش پر رنگ خواهد شد.»

وی افزود: «دانش آموزان اگر مهارت های اجتماعی، مهارت های ارتباطی و هوش معنی را به خوبی یاد بگیرند و دانش خود را به خوبی به کار بگیرند، در مسیر درست قرار خواهند گرفت. آینده این جوانان بر اساس مهارت های آنان ساخته می‌شود. این مهارت ها سبب می‌شود تا تمامی زمان خود را در فضای مجازی نگرانند، بلکه در روابط واقعی خود تمرین کنند و حتی روابط مجازی خود را به سمت مثبت و حقیقت هدایت کنند و آینده ای روشن را برای خود ترسیم کنند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار