در سازمان دانش‌آموزی تحول عظیمی اتفاق افتاده است

تهران(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۶ تهران و مدیر کانون فرهنگی تربیتی نیایش، هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی را مهارت افزایی در دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
در سازمان دانش‌آموزی تحول عظیمی اتفاق افتاده است

در حاشیه مراسم روز دانش آموز، سید قاسم شاهچراغ؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۶ و مدیر کانون فرهنگی تربیتی نیایش در گفت و گو با پانا گفت: «خوشبختانه دانش‌آموزان کنونی بسیار مستعد، باهوش و توانمند هستند.»

وی ادامه داد: «تعداد بالای دانش آموزان قَدَر، نقطه قوت و اساسی دانش آموزان در حال حاضر است که در آینده کشور از آنها به خوبی استفاده خواهد کرد. ما باید از تشکل های مختلف به درستی استفاده کنیم. مثلا تشکیلات سازمان دانش آموزی که مهارت آموزی را در مدارس به سرانجام می رساند و باید روی این موضوع کار شود.»

شاهچراغ در ادامه گفت: «مهارت های مختلفی است که می تواند دانش آموزان را برای یک تعامل و زندگی بهتر با دنیا آماده کند. همینطور تحول عظیمی که در سازمان دانش آموزی اتفاق افتاده و مطمئنا اتفاقات خوبی را در پیش داریم.»

وی در پایان گفت: «اساتید بزرگی که در سطح کشور و در شهر تهران کار می کنند، آمادگی دارند در سال های تحصیلی آینده و همینطور امسال در زمینه مهارت آموزی و کاربرد این مهارت ها در زندگی دانش آموزان کارهایی را رقم بزنند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار