برگزاری مراسم استکبارستیزی در روستای قزل آباد قم

قم(پانا)- مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز در دبیرستان حضرت خدیجه(س) روستای قزل آباد شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم استکبارستیزی در روستای قزل آباد قم

مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس آموزش و پرورش، فرمانده بسیج و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان جعفرآباد و مربیان و دانش آموزان پیشتاز در دبیرستان حضرت خدیجه(س) روستای قزل آباد جعفرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان جعفرآباد در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی و نیز تبریک روز دانش آموز، اظهار کرد: اگر انسان به قرآن کریم مراجعه کند، بر خورد قرآن و خدای متعال با مستکبرین بر خورد خیلی شدیدی هست؛ در آیات گوناگون قرآن، خداوند مستکبرین را به عنوان ظالم و صفت های دیگری یاد کرده است.

وی ادامه داد: اول کسی که در مقابل خدا و فرمان الهی تکبر ورزید شیطان بود زیرا وقتی انسان آفریده شد و خدا به ملائکه دستور داد که سجده کنند، همه اطاعت کردند اما ابلیس سرپیچی کرد و وقتی خداوند دلیل این کار را پرسید، او پاسخ داد که جنس من از آتش و انسان از خاک و لذا من برتر هستم؛ از این رو شیطان تکبر ورزید و جزو کافرین شد.

امام جمعه جعفرآباد تاکید کرد: تکبر خصلت خیلی بدی است در هر کسی باشد زمین می خورد. رسول خدا (ص) میفرمایند، هر کس تکبر بورزد خدا آن کس را زمین می زند.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با ریشه کن شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) ایجاد شود.

در ابتدای این مراسم، «برقراری» مدیر آموزشگاه در سخنان کوتاهی از حضور میهمانان در مراسم تقدیر کرد.

این مراسم با طنین شعارهای مرگ بر استکبار و آتش زدن پرچم آمریکا همچنین قرائت دکلمه توسط یکی از دانش آموزان همراه بود؛ در پایان زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی توسط امام جمعه و دیگر مسئولان حاضر به صدا در آمد.

خبرنگاران دانش آموز: فاطمه شاهمرادی/ نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار