13 آبان یادآور غیرت دانش‌‌آموزان است

جوادآباد(پانا) - آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در هنرستان عشایری شهدای شاه صاحب با حضور مدیر منطقه جوادآباد، معاونت پرورشی و کارشناسان این حوزه همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان یادآور غیرت دانش‌‌آموزان است

عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش منطقه جوادآباد در گفت و گو با پانا بیان کرد: روز دانش‌آموز یکی از بهترین روزهای سال است. دانش‌آموز یعنی سنگر جامعه، یعنی همگام و همراه جامعه، یعنی آینده ساز جامعه. دانش‌آموز باید همراه و همگام با جامعه باشد. دانش‌آموزان هر جامعه‌ای بهترین و مهمترین سنگربانان میهن خود هستند و چه خوب است که این سنگربانان آماده و مقاوم باشند.

کیوانلو گفت: 13 آبان از راه می رسد و با خود حماسه هـای جاوید آن روزها را زنده می‌کند، آن روز دانش آموزان این مرز و بوم حماسه ها آفریدند، حماسه هایی کـه چون درختان تنومند قد برافراشتند و سبزی خویش را از قلبهای سبز و مالامال از عطوفت نونهالان عاشق بـه عاریه گرفتند و سربلندی خودرا از استقامت و پایمردی بزرگ مردانی کوچک بـه ارث بردند.

کیوانلو ادامه داد: دانش‌آموزان بزرگی چون حسین فهمیده و علی لندی به همه فهماندند که چگونه می‌توان تمام وجود را در قربانگاه عشق به معشوق تقدیم کرد. آنها درس دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را به ما یاد دادند.

این مدیر در ادامه افزود: نسل جوان و نوجوان ما باید بداند که بازی در زمین آموزشی، پرورشی، فرهنگی و اجتماعی، بسیار مهم است و هدف در این بازی گل زدن و پیروزی است. البته دانش‌آموزان ما باید بدانند که در این بازی مواظب حریف وتوطئه‌های آنها هم باشند و راه‌های مقابله با این آفت‌ها را بشناسند.

در پایان از دانش‌آموزان برتر فرهنگی و علمی منطقه تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز: تارا رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار