نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در هنرستان شهید کمالی ناحیه 6 اصفهان

اصفهان (پانا) - در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبارستیزی در هنرستان شهید کمالی آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در هنرستان شهید کمالی ناحیه 6 اصفهان

در این مراسم که حسین ربانی امام جمعه خوراسگان، مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حسین رجب پور مسئول بسیج دانش آموزی استان، عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان و جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه 6، حضور داشتند و محسن نصری یکی از اساتید دانشگاه در مورد اهمیت این روز به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم محسن نصری جانباز، ایثارگر و استاد دانشگاه اصفهان اظهار کرد: نظام آمریکا به دنبال این است که بر کل دنیا سلطه داشته باشد، اما این انقلاب اسلامی بود که برنامه های نظام سلطه را به هم ریخت و یکی از مهمترین ارکان انقلاب حضور جوانان بود که توانایی های ما را به منصه ظهور گذاشت و با یاری خدا ۴۳ سال توانستیم در مقابل هجمه‌های همه جانبه آمریکا بایستم.

وی افزود: روحیه شهادت طلبی و جهادی مورد نیاز در گام دوم انقلاب موجب شد که پیشرفت های علمی در پرتو انقلاب ایجاد شود. ضمن اینکه در بیانیه گام دوم ۴۱ بار نام نسل جوان و جوانان آمده که این نشان می دهد قشر جوان مهمترین اصل در گام دوم انقلاب اسلامی است.

خبرنگار: محمدرضا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار