کودک ۱۱ ساله، قربانی خشم شد

تهران (پانا) - تنها رها کردن دو کودک حین بازی موجب درگیری آنها و وقوع یک فاجعه شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کودک ۱۱ ساله، قربانی خشم شد

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۱۱ ساله‌ای که مورد حمله همبازی‌اش قرار گرفته بود، جان خود را از دست داد. این کودک که از ناحیه سینه توسط همبازی ۹ ساله‌اش مورد حمله قرار گرفته و دچار جراحت شدید شده بود، جان باخت. این اتفاق زمانی رخ داد که این دو کودک حین بازی کردن بر سر یک اسباب‌بازی با یکدیگر درگیر شدند. این اتفاق در منطقه بردفورد واقع در پنسیلوانیا رخ داد.

این دو کودک که هویت آن‌ها اعلام نشده شنبه شب با اسباب بازی‌های پلاستیکی در حال بازی بودند که با هم درگیر شدند. پس از آنکه دو کودک بر سر تصاحب یک اسلحه اسباب بازی دچار اختلاف شدند کودک ۹ ساله با چاقویی که در دست داشت به رقیب خود حمله ور شد. پس از وقوع حادثه تیم اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر و تلاش برای نجات کودک را آغاز کردند. با این حال این کودک پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

پلیس ایالتی این حادثه را در لیست حوادث خشونت خانگی ثبت کرده و تحقیقات درباره آن آغاز شده است. هنوز هیچ فردی در این رابطه بازداشت نشده است. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که وقوع حادثه‌ای مشابه در ایالت همسایه، نیویورک که در آن یک کودک ۱۲ ساله توسط همبازی اش مورد حمله قرار گرفته بود، خبرساز شده بود. این کودک زخمی بلافاصله به مرکز پزشکی محلی منتقل و تحت درمان قرار گرفت. حال وی مساعد گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار