وزیر دفاع: آماده‌ایم از سرریز دانش دفاعی به بخش‌های اقتصادی کمک کنیم

تهران (پانا) - نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ آشتیانی و معاونان وزارت دفاع صبح امروز در محل وزارت دفاع برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: آماده‌ایم از سرریز دانش دفاعی به بخش‌های اقتصادی کمک کنیم

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تداوم همکاری‌ها در دوره جدید این وزارتخانه اظهار داشت: بحمدالله تعامل وزارت دفاع و مجلس شورای اسلامی در ابعاد مرتبط فعال است و از آنجایی که نمایندگان محترم به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر تحکیم امنیت و توسعه پایدار اهتمام دارند؛ تعاملات وزارت دفاع و مجلس در سطح مطلوبی پیش خواهد رفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه تاکنون بیش از صدها نامه از مجلس شورای اسلامی به وزارت دفاع ارجاع داده شده است گفت: بخشی از این نامه‌ها به سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و ستاد کل ارتباط مستقیم داشته و در تلاشیم برای انجام و پیگیری درخواست‌های مجلس شورای اسلامی از نیروهای مسلح، نقش موثری برای پیگیری‌های وزارت دفاع تبیین شود.

آشتیانی با بیان اینکه با اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح و بویژه متخصصین و کارکنان صنعت دفاعی تحریم‌ها در حوزه دفاعی با شکست مواجه شده است گفت: با خوداتکایی و تکیه بر توانمندی بومی، موفق به تولید قدرت شده‌ایم؛ اما لازمه صیانت و قوی‌تر شدن ایران در همه بخش‌ها، رشد متناسب و توجه به همه مؤلفه‌های قدرت ملی اعم از دفاعی و اقتصادی است و این آمادگی را داریم تا از سرریز دانش دفاعی به بخش‌های تولیدی و اقتصادی بخش خصوصی و توسعه کشور کمک کنیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه این وزارتخانه به عنوان یک سرمایه ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای قدرت دفاعی نیروهای مسلح و ارتقای بازدارندگی جمهوری اسلامی دارد، گفت: راهبرد وزارت دفاع تعامل همه‌جانبه و هم‌افزا با مجلس شورای اسلامی و سایر ارکان نظام است.

در این نشست معاونین و روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع نیز نظرات و گزارش‌های مرتبط را مطرح و نمایندگان کمیسیون دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار