مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری :

عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است

شهر ری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسئولین بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور در منزل تعدادی از خانواده ‌شهدای دانش‌آموز اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری مقام آنها را ارج نهادند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه‌ این دیدارهای صمیمی اظهار کرد: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و ما باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر، از جمله احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.
ایمانی افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه‌ها و در طول دوران جنگ تحمیلی، دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کردند.
وی تکریم خانواده‌های شهدا را از افتخارات خود برشمرد و گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آنها در زندگی‌ما حس شود، بنابراین همه باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ آرمان‌های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار