امام جمعه شهرستان رباط کریم:

شهید فهمیده الگوی دانش‌آموزان است

رباط کریم (پانا)-امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت شهید فهمیده نوجوان ۱۲ ساله‌ای که مقام معظم رهبری آن را رهبر مردم خواند، الگوی دانش آموزان دهه هشتاد است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید فهمیده الگوی دانش‌آموزان  است

جلسه تقدیر از دانش‌آموزان دختر فعال در اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان با حضور حجت‌ الاسلام‌ حسن‌ ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم و محمد‌علی نوری معاون فرهنگی ‌و‌ پرورشی اداره آموزش ‌و پرورش رباط‌کریم در مصلای شهرستان رباط کریم برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ‌ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد : شهید فهمیده نوجوان ۱۲ ساله که مقام‌ معظم رهبری آن را رهبر مردم خواند، الگوی نوجوانان و جوانان است. شهید علی‌لندی قهرمان دهه هشتادی از بین این نوجوانان سخت کوش و پرتلاش ایران است. نوجوانان باید شهید علی‌فهمیده و شهید علی‌لندی را قهرمان و الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: شهرستان رباط‌کریم مرکز و نماینده شهرستان‌های استان تهران در اتحادیه دانش‌آموزی و انجمن اسلامی دانش‌آموزی است. این دانش‌آموزان سرمایه و گوهرهای این شهرستان هستند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام ‌ترابی از فعالیت‌هایی که طی دو ماه اخیر توسط دانش‌آموزان در انجمن اسلامی رباط کریم انجام شده بود بیان کرد: تشکیل هیئت انصارالمهدی، برگزاری کلاس‌های احکام و مهدویت، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، آشنایی دانش‌آموزان با شهدا، ساخت کلیپ و پوستر در فضای مجازی از جمله فعالیت‌هایی بود که توسط دانش‌آموزان این انجمن انجام شد.

همچنین در این جلسه از پرستو ‌حسنی مسئول انجمن اسلامی رباط کریم و دانش‌آموزان دختر فعال در اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار‌ افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار