مسعود شکوهی: جشنواره‌های هنری فرصتی جهت بروز استعدادهای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت در جشنواره‌های فرهنگی و هنری فرصت‌هایی جهت بروز استعداد‌های دانش‌آموزی فراهم می‌شود‌، بنابراین ضرورت دارد در حوزه اوقات فراغت برنامه‌ریزی کنیم تا از این موقعیت استفاده کنیم و دانش آموزان بتوانند هنر خود را به نماش بگذارند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسعود شکوهی: جشنواره‌های هنری فرصتی جهت بروز  استعدادهای دانش‌آموزان

مسعود شکوهی، در همایش ترنم مهر که با محوریت تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیران کل اداره قرآن، عترت و نماز، اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی، اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت‌ در برابر آسیب‌های اجتماعی و سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستانهای تهران، در سالن همایش ولایت اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، ضمن تشکر از همکاران حوزه معاونت پرورشی اظهار کرد: جشنواره‌های فرهنگی فرصت بسیار خوبی است جهت بروز استعدادهای دانش آموزان و شناسایی آنها، بنابراین بر ما واجب است که فرصت این هنرنمایی را با برنامه‌ریزی جهت نمایان کردن گنجینه‌های بسیار گران استعداد‌ها فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم همه دانش‌آموزان نیز از این موقعیت استفاده کنند. تأکید ما بر این است که دانش آموزان بتوانند در این جشنواره ها حضور یابند و استعداد های خودشان را شکوفا کنند چرا که از منظر ما تمام دانش آموزان هنرمند هستند.

خبرنگار دانش.آموز : ضحا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار