ارائه پکیج‌های طبیعت‌گردی برای رونق گردشگری در اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، ارائه پکیج‌های طبیعت‌گردی را در رونق گردشگری استان مفید دانست و گفت در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه پکیج‌های طبیعت‌گردی برای رونق گردشگری در اردبیل

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان اردبیل با تبریک ارتقای راهنمایان گردشگری به تشکل حرفه‌ای گفت: آموزش و نظارت دقیق بر جایگاه راهنمایان گردشگری در راستای بالا بردن ظرفیت این تشکل امری مهم و ضروری است.

وی خواستار فضیلت و اخلاق در برگزاری تور‌های گردشگردی شد و گفت: راهنمایان گردشگری مروجان فرهنگ و ادب استان هستند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به قابلیت‌های گردشگری استان ارائه پکیج‌های طبیعت‌گردی را در رونق گردشگری استان مفید دانست و افزود: طبیعت‌گردی به‌عنوان یکی از راه‌های معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است و مقوله مهمی در جذب گردشگر به شمار می‌رود.

فرشی خواستار برنامه‌ریزی درون تشکیلاتی برای پساکرونا در راستای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شد و بیان کرد: ایجاد تور‌های تخصصی برای نوروز سال ۱۴۰۱ و ایجاد تور‌های تخصصی برای بازنشستگان سازمان‌ها و ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار