دوره هوش و خلاقیت ذهنی در پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه ۱۴ برگزار شد

تهران(پانا) - پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه ۱۴ به منظور آشنایی دانش‌آموز با توانایی‌های ذهنی خود و تقویت مهارت حل مسئله در آنها، اقدام به برگزاری دوره آنلاین هوش و خلاقیت ذهنی کرده است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره هوش و خلاقیت ذهنی در پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه ۱۴ برگزار شد

پژوهش سرای خوارزمی منطقه ۱۴ نظر به اینکه افزایش توانایی ذهنی دانش آموزان و ایجاد شوق علمی در آنها مقدمه خوبی برای کارهای پژوهشی به شمار می‌آید، اقدام به برگزاری دوره خلاقیت های ذهنی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول کرده است.

کارگاه های مختلف این دوره آموزشی بر اساس رده سنی دانش آموزان در موضوعات هوش، خلاقیت و مهارت های ذهنی طراحی شده اند. این کارگاه ها دنبال کننده اهداف متفاوتی از جمله آماده سازی اولیه دانش آموزان جهت شرکت در رقابت های متنوع علمی، آشنایی دانش آموزان با توانایی های ذهنی خود و بالا رفتن اعتماد به نفس آنها، کاهش استرس در فعالیت‌های فکری با ایجاد فضای شاد و مهیج و تشویق آنها به انجام فعالیت‌های گروهی، افزایش قدرت ذهنی دانش‌آموزان با تمرین تفکر و خلاقیت و ابتکار، ترغیب و تشویق دانش آموزان به سمت پر کردن اوقات فراغت با بازی های فکری و ... هستند.

محتوای هر سه کارگاه، مهندسی ذهن، ترفندهای ذهنی، بازی های فکری، هوش و خلاقیت ذهنی متناسب با سن شرکت کنندگان دسته بندی شده است و سطح تمرین ها، چالش ها و بازی ها در پایه های مختلف، متفاوت هستند.

مدت زمان اجرای کلاس های کارگاه ها متفاوت بوده و همچنین به صورت مجازی، داخل پژوهش سرا و یا مدارس برگزار می شوند. دانش آموزان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره مورد نظر می‌توانند به دبیر خود یا مدیریت مدرسه مراجعه کنند. همچنین رابط پژوهش سرا به شماره 09046444713 پاسخگوی شما خواهد بود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مطهره بوالحسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار