در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل عنوان شد:

تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند باید تهیه شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل بر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند باید تهیه شود

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 وسایر اعضا در سالن شهید باکری فرمانداری برگزار شد.

دراین جلسه کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ضمن قدردانی از حضور اعضاء در جلسات شورا، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه کمبود تبلت و گوشی دانش آموزی یک از معضلات جدی آموزش و پرورش در دروان کرونا به حساب می آید، اظهار کرد: در چهارمین جلسه شورا که با حضور خیرین و مدیران استانی برگزار شد نسبت به تهیه تبلت برای دانش آموزان تصمیم گیری شد که امید است این طرح با جدیت بیشتری دنبال شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲اردبیل با اشاره به شروع مسابقات فرهنگی، هنری و مسابقات قرآن کریم در سطح استان افزود: این مسابقات از بدو انقلاب تا به حال در 80 رشته مختلف برگزار می شود که در سال گذشته بیش از 26 هزار دانش آموز ناحیه در این مسابقات شرکت کردند که در آخر 4 نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآن کریم حائز مقام برتر شدند.

اطمینان با اشاره به اینکه امسال برنامه ارتقا سواد حرکتی در 30 درصد مدارس ابتدایی ناحیه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه سنجش و شناسایی وضعیت حرکتی دانش آموزان تا از عدم تحرک و چاقی دانش آموزان در دوران کرونا جلوگیری کند.

در ادامه جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار