نماینده فلاورجان در نطق میان دستور:

بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است 

مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند/ وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است/ تاکنون برون‌داد مناسبی شاهد نبودیم/ مرجع تقلیدی که دغدغه مردم را بیان می‌کند به او اهانت می‌شود

تهران (پانا) - نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جدا از همه اقدامات، مهمتر از همه، درمان دردها است، گفت مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند؛ بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است 

سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سابقه نشان داده دولت‌های ایران خود را مستاجری می‌دانند که عمرش در خوشبینانه‌ترین شکل بعد از 8 سال به اتمام خواهد رسید از این رو هر کس در تلاش است توشه‌ای برای آینده، ماندگاری در قدرت و انباشت ثروت خویش جمع کند اما امیدواریم دولت آقای رئیسی خلاف این را نشان دهد.

وی ادامه داد: اقدام رئیس‌جمهوری در احیای سنت سفرهای استانی ستودنی است و باعث درک بهتر مشکلات و مسائل استان خواهد شد؛ توصیه می‌شود در سفرهای استانی مانند اسلاف خود در دام کمیت‌گرایی نیفتد، اینکه آقای رئیسی در دسترس مردم باشد، نوعی روحیه عالی و دوست داشتنی بوده اما این موضوع نیمی از کار است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم گفت: مهمتر از همه درمان دردها است، مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند؛ بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه صنعت، اشتغال و کارآفرینی بجز شعار گزاف و بعضا خودستایی‌های نادرست، برون‌داد مناسبی شاهد نبودیم؛ دو کلمه "باید و نباید" از اصلی‌ترین کلیدواژه‌های پرتکرار در سخنرانی‌های دولت مردان است که مخاطبی جز خودشان برای اجرا نیست.

موسوی لارگانی یادآور شد: تضعیف مرجعیت بدون تردید تضعیف انقلاب است؛ مراجع واقعا نگران زندگی مردم هستند حال که تورم افسار پاره کرده و نیمی از مردم عملا قادر به خرید گوشت، برنج و لبنیات نیستند، یک مرجع تقلید دغدغه مردم را بیان کرد اما به آن اهانت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار