نحوه انتصابات شهرداری تهران توسط شورای شهر بررسی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی روال انتصابات در شهرداری تهران توسط اعضای شورا در جلسه هم اندیشی امروز با حضور شهردار تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه انتصابات شهرداری تهران توسط شورای شهر بررسی می‌شود

علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نشست هم اندیشی امروز اعضا گفت: جلسه امروز به اتفاق اکثریت اعضاء با حضور شهردار تهران و برخی از معاونین وی با موضوع بررسی انتصابات شهردار برگزار شد. در همین راستا گزارشی توسط آقای حبیب الله مسئول کانون ارزیابی انتصابات شهرداری تهران ارائه شد و در حقیقت همان ارائه‌ای بود که قرار بود در صحن علنی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ارکان مراحل و روش‌های ارزیابی این انتصابات در این هم اندیشی ارائه شد و ایراداتی که توسط اعضای شورا مطرح شد توسط شهردار پاسخ داده شد و در حقیقثت در این جلسه هم فکری صورت گرفت. در این جلسه توسط اعضای شورا به برخی از مباحث و روش‌های این انتصابات ایراداتی مطرح شد که توضیحات توسط مسئول کانون ارزیابی ارائه شد و تلاش شد که رویه‌ها در این حوزه بهبود پیدا کند. در حقیقت در این جلسه سابقه نحوه کار و آنچه که به عنوان روش علمی در کانون ارزیابی استفاده می‌شود، توضیح داده شد. 10 سال پیش و در دوره آقای قالیباف نیز این موضوع مطرح شده بود و این تیم همان تیم 10 سال گذشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در مورد برخی مصادیق که در جلسه مطرح شد، توضیحات ارائه شد که برخی از اعضا قانع و برخی دیگر قانع نشدند؛ اما همه اعضاء متفق القول تاکید داشتند که دست شهردار تهران برای انتصابات باز است و شورا هیچ فشاری نیاورده و فشار هم نخواهد آورد تا روال انتصابات به صورت قانونی طی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار