زنگ پدافند غیرعامل در جوادآباد به صدا درآمد

جوادآباد(پانا) - همزمان با آغاز هفته پدافند، زنگ پدافند غیرعامل در مدارس جوادآباد با حضور جمعی از دانش‌آموزان و کادر اجرایی مدرسه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ پدافند غیرعامل در جوادآباد به صدا درآمد

مرجان عرب مدیر دبیرستان دخترانه عدالت در گفت وگو با پانا بیان کرد:«پدافند مجموعه اقداماتی است که به منظور دفع، خنثی‌سازی، کاهش تاثیر اقدامات آفندی دشمن و جلوگیری از دستیابی دشمن به اهداف خود انجام می‌گیرد. وقتی این اقدامات جهت خنثی سازی خطرات داخلی باشد، پدافند از نوع عامل است و اگر خنثی سازی حملات خارجی باشد، پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.»

عرب حلوایی ادامه داد:« در این زمینه کشور ما بسیار قوی عمل کرده است و همیشه سربازان و فداکاران سپاه و بسیج توانسته‌اند عملیات دشمنان را با شکست مواجه کنند. البته همین پدافند در مدرسه و خانه هم کارایی زیادی دارد. هر عضو خانواده نباید بگذارد که اشتباهات و خطاهای دیگر اعضا باعث تاثیر منفی در روند زندگی داشته باشد.»

این مدیر در ادامه نیز افزود:«در مدرسه اول از همه کادر اجرایی و بعد از آن تک تک دانش آموزان وظیفه دارند تا از اختلافات و دشمنی ها و خطرات موجود در مدرسه به سهم خود جلوگیری کنند.»

در پایان این مدیر و کادر اجرایی آموزشگاه با حضور جمعی از دانش آموزان و اعضای انجمن اولیا مدرسه، زنگ پدافند عامل را به صدا درآوردند.

خبرنگار دانش آموز پانا: فاطمه علیقاضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار