سارقان دوچرخه‌های تیم ملی ایتالیا در رومانی به دام افتادند

تهران (پانا) - دادستانی رومانی از کشف دوچرخه‌های تیم ملی ایتالیا در این کشور و دستگیری سارقان آن در شبکه‌ای سازماندهی شده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سارقان دوچرخه‌های تیم ملی ایتالیا در رومانی به دام افتادند

به گزارش ایرنا، ۲۲ دوچرخه تیم ملی ایتالیا که از هتلی در لیل فرانسه به سرقت رفته بود در جریان یورش پلیس رومانی به افراد مظنون به عضویت در یک گروه جنایتکار سازمان یافته به دلیل قاچاق مواد مخدر، کشف کرد.

این دوچرخه‌ها در جریان مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار شد، مورد استفاده قهرمانان ایتالیایی قرار گفت و بعد از آن از هتل محل اقامت آنان به سرقت رفت. در میان دوچرخه‌های دزدیده شده، دوچرخه‌های طلایی رنگی بود که رکابزنان ایتالیا در ماده تعقیبی تیمی از آن استفاده کردند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته بود و تیم ایتالیا در این ماده قهرمان جهان شد.

دوچرخه‌ها هر کدام حدود ۳۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شده‌اند و تنها دسته‌های تیتانیومی آن‌ها که با چاپ سه بعدی ساخته شده‌اند بیش از ۱۰ هزار یورو ارزش دارند. دوچرخه های ستاره های المپیک فیلیپو گانا، سیمون کانسونی، جاناتان میلان و فرانچسکو لامون از جمله ۲۲ چرخه‌ای بودند که از هتل آنها ربوده شد.

پلیس مظنونان را در حالی که قصد فروش دوچرخه‌ها را داشتند دستگیر کرده و اکنون قرار است با کمک پلیس ایتالیا به تیم ملی این کشور بازگردانده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار