هزار و ۱۵۲ نفر در آذربایجان‌غربی بر اثر کرونا بستری هستند

ارومیه(پانا) - رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که بیشتر از روزهای گذشته است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
هزار و ۱۵۲ نفر در آذربایجان‌غربی بر اثر کرونا بستری هستند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته، فشار بسیار زیادی به کادر درمان در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه وارد شد و حتی در برخی روزها، تعداد بستری شدگان به رقم ۴۶۰ نیز رسید که در حال حاضر، این روند کمتر شده ولی همچنان ارقام بستری های روزانه بالاست.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸۵ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و نزدیک به ۳۰ درصد این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۱۵۲ نفر رسید.

آقازاده گفت: همچنین هم اکنون، ۲۴۹ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۵۰ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی از فوت ۱۶ نفر در آذربایجان غربی از جمله چهار تن در ارومیه، ۲ نفر در خوی و ۲ نفر در میاندوآب طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار