افتتاحیه نشست دانش‌آموز شهید «علی لندی» در قم

قم (پانا) - مراسم افتتاحیه نشست سه روزه دانش‌آموز شهید علی لندی، امروز به همت بنیاد هدایت در هتل شاهد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نشست دانش‌آموز شهید «علی لندی» در قم

مراسم افتتاحیه نشست سه روزه دانش آموز شهید علی لندی هدف هم اندیشی و هماهنگی شبکه راهیاری و شبکه شریکه الامام، امروز با حضور راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت در سالن همایش هتل شاهد قم برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد مهدی ماندگاری» عضو هیئت امنای بنیاد هدایت در این مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: در سالن همایش هتل شاهد قم برگزار شد در هتل شاهد قم برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم با اشاره به جایگاه بلند امامت، اظهار کرد: طعم شیرین ولایت باید توسط روحانیت به مردم چشانده شود.

وی افزود: در بین روحانیون در سطوح مختلف این امام جماعت است که با مردم ارتباط مستقیم دارد و اگر این محبت بین امام و مردم نباشد و اگر امام اهل عدالت، سخاوت و گذشت نباشد آن ها ولایت را درک نخواهند کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت با تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت ها و نعمات الهی اظهار کرد: با رصد رسانه ها در می یابیم که بحث دوگانه امت امامت و دولت ملت گرم شده است و دشمن هم شمشیر را کشیده و موضوع امامت ولایت را مورد هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: ما هر چقدر در این راه تلاش کنیم هدر نمی رود مگر اینکه برای هوای نفس باشد؛ باید خدا را شکر کنیم که ما در این مسیر قرار داده است و باید از خداوند کمک بگیریم و با صبر طی مسیر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار