ضرورت استفاده از نمادها و نشانه‌های هویت‌ساز و اسلامی در بازمهندسی پیشتازان

پاکدشت(پانا) - جلسه آموزشی بسته تحولی پیشتازان، با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مربیان پیشتاز قطب دو، در پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از نمادها و نشانه‌های هویت‌ساز و اسلامی در بازمهندسی پیشتازان

در این جلسه، زیبا جواهری‌نیا، معاون سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان پیشکسوت منطقه دو، برنامه‌های این سازمان را تبیین کرد و به توضیح سرفصل‌های آموزشی این نشست پرداخت.

ابوالحسن قلیزاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران، در ادامه تبیین علل بازمهندسی تشکل پیشتازان، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خودکفایی و خودباوری در همه زمینه‌ها، تاکید کرد و گفت: سیاست‌گذاران کلان تعلیم و تربیت کشور، بر این بازمهندسی و تحول، اصرار دارند تا جدیت و تلاش بیشتری در جهت بومی‌سازی در سازمان دانش‌آموزی، مخصوصا تشکل پیشتازان ایجاد شود.

قلیزاده در تشریح اساس‌نامه پیشتازان افزود: با توجه به تغییرات نسل‌ها، نگرش و نیاز دانش‌آموزان هم تغییر کرده‌است، پس ما باید نمادها و نشانه‌های هویت ساز اسلامی و ملی، برای اجرایی کردن این بازمهندسی بهره ببریم. زیرا هر جا بر مدار اسلام و مسلمانی حرکت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

در ادامه، مصیب‌غلامی، کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی نیز با بیان اینکه تشکل پیشتازان زمینه‌ساز تربیت اسلامی دانش‌آموزان در همه ابعاد فردی و اجتماعی است و جامعه‌پذیری آنها را گسترش می‌دهد، به تشریح و توضیح ساختار اعضای تشکل پیشتازان پرداخت.

در خاتمه این جلسه از تعدادی از مربیان پیشکسوت پیشتاز، تقدیر شد.

خبرنگار: زهرا مظفر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار