هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس کتاب «تفکر وسبک زندگی» برگزار می‌شود

ارومیه(پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس کتاب «تفکر وسبک زندگی» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس کتاب «تفکر وسبک زندگی» برگزار می‌شود

حسن رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با پانا افزود: به ‌منظور افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملّی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی، جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم برگزار می شود.

وی افزود: همانند سال گذشته شرکت کنندگان می بایست یکی ازدو شیوه (تدریس حضوری یا تدریس بدون حضور دانش آموز) را انتخاب کنند و ارائه دهند و برای تمامی کسانی که در مرحله کشوری 50 درصد نمره را کسب کنند 24 ساعت، و به سایر افراد راه یافته به مرحله کشوری،12 ساعت گواهی ضمن خدمت اعطا خواهد شد. همچنین کسانی که در مرحله استانی60 درصد امتیاز را کسب کنند، در سطح استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

قائم مقام هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی استان آذربایجان غربی یادآور شد: افرادی که در سال تحصیلی 1401- 1400 ابلاغ تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم را داشته باشند می‌توانند در جشنواره ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار