پیشتازان، سازمانی مستقل از تمام تشکلات است

جوادآباد(پانا) - جلسه آموزشی بازمهندسی پیشتازان با حضور مدیر و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستانهای تهران و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و مربیان پیشتاز مناطق جهت آموزش مربیان برتر در کانون فرهنگی پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان، سازمانی مستقل از تمام تشکلات است

در این جلسه ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشتازان در راستای پیشگامان به فعالیت های خود ادامه داد و دنباله رو پیشگامان قبل از انقلاب بود. در بازمهندسی فعالیتهای پیشتازان، تمام نمادها و علائم تغییر یافته و سعی بر آن شد تا در پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد سازمانی مستقل، پیشتازانی مستقل از پیشگامان ایجاد شده و با شعارها و نشان های مستقل به فعالیت خود ادامه دهند.

قلی‌زاده افزود: در این جلسه از هر منطقه مربیان منتخب حضور یافته و به عنوان نمایندگان مربیان همان منطقه، آموزش های لازم را دیده و سپس همین آموزش‌ها را در منطقه پیاده خواهد کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی در پایان گفت: امیدواریم با مدرسین جدید مناطق و بازگشایی تدریجی مدارس، دانش‌آموزان پیشتاز را با انگیزه بیشتری به سمت و سوی آموزش و فعالیت‌ها و مهارت‌های زندگی پیش ببریم.

در پایان به تمام مربیان، شال گردن جدید پیشتازان اهدا شد.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار