جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یکصد و 64 کیلوگرم تریاک دپو شده در منزل مسکونی یک قاچاقچی مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس

سرهنگ سید علی میراحمدی، در خصوص کشف یکصد و 64 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با همکاری عوامل مرکز عملیات ویژه ناجا یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با اشاره به بررسی تخصصی و فنی پلیس در این راستا، عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران انتظامی مشخص شد قاچاقچی مورد نظر با تحویل محموله ای از مواد مخدر قصد جابجایی آن در استان سیستان و بلوچستان و در نهایت به استان های‌ مرکزی کشور را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه با انجام هماهنگی های لازم و طراحی عملیات ویژه مأموران انتظامی در استان هدف اشاره کرد، تصریح کرد: با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان یکصد و 64 کیلوگرم تریاک دپو شده در منزل مسکونی این فرد متخلف در شهرستان ایرانشهر کشف شد.

سرهنگ میراحمدی، از دستگیری این قاچاقچی در عملیات پیچیده پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان به خصوص در حوزه مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار