برگزیدگان ششمین جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی ابن‌سینا مشخص شد

تهران (پانا) - دبیر علمی جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی ابن‌سینا گفت برگزیدگان ششمین جشنواره از میان سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز ایرانی و ۱۶ تیم خارجی مشخص شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان ششمین جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی ابن‌سینا مشخص شد

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان در آیین مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره جشنواره بین‌المللی، افزود: جشنواره بین‌المللی دانش آموزی ابن سینا با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوان در زمینه های مختلف علمی به عنوان سرمایه های ارزشمند ایران عزیز در شهریور و مهر ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره به صورت بین‌المللی و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و MILSET برخوردار بود که ۸۵۰ تیم شرکت‌کننده داخلی و ۱۲۰ تیم بین‌المللی از ۱۶ کشور خارجی در محورهای مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دبیر جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا یادآور شد: جشنواره امسال نیز با حضور بیش از سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز ایرانی از مدارس و پژوهش‌سراها از نقاط مختلف کشور همچون دوره‌های گذشته همراه بود که در پنج محور دستاوردها، سازه‌ها و اختراعات، سمینارهای علمی، برنامه‌نویسی، ایده‌پردازی، ماراتون کسب و کار و TED TALK به صورت آنلاین به داورها ارایه شد و پس از مراحل مختلف داوری، برگزیدگان جشنواره تعیین شدند.

رشیدی جهان با یادآوری موفقیت‌های سال‌های اخیر برگزیدگان جشنواره ابن سینا در مسابقات جهانی و بین‌المللی، افزود: برگزیدگان ایرانی این دوره از جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا نیز همچون سال‌های گذشته به مسابقات جهانی و بین‌المللی معتبر اعزام می‌شوند.

وی همچینین با یادآوری تجربه موفق در برگزاری جشنواره به صورت بین‌المللی، تصریح کرد: امروز در مراسمی به منظور معرفی و تقدیر از برگزیدگان رویداد که با حضور نمایندگانی از ۱۶ کشور جهان برگزار می‌شود، به منتخبین مدال‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار اهدا می‌شود و اسامی برندگان در وب‌سایت جشنواره متعاقبا قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار