برگزاری روز تربیت‌بدنی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری روز تربیت بدنی در محل اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری روز تربیت‌بدنی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل با اعلام این خبر گفت: کارمندان نیازمند روحیه مناسبی هستند تا بتوانند راندمان کاری خود را افزایش دهند و با شادابی و نشاط در محیط کار حاضر شوند و با علاقه بیشتری به کار و فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: یکی از نتایج مهم ورزش در میان کارمندان، ایجاد نشاط و سلامت جسمی کارمندان است که باعث کاهش هزینه‌های درمانی ذیریط می‌شود و از دیگر فواید ورزش کارمندان از بین بردن افسردگی‌ها و یا پیشگیری از به وجود آمدن این نوع مشکلات بوده و نرمش‌های مداوم روزانه می‌تواند انگیزه مضاعفی در افزایش اعتماد به نفس، ایجادآرامش، تقویت احساسات، کاهش اضطراب، افسردگی، فشارهای روانی، تنظیم وتعدیل میزان استرس ایجاد کند که بر افزایش سرعت و دقت کارمندان سالم در انجام کارها تأثیر مستقیم داشته و در نهایت باعث افزایش بهره وری سازمان خواهد شد.

در این مراسم دانش‌آموزان باستانی کار منطقه ملارد به اجرای فعالیت‌های ورزشی پرداختند و یک سری رقابت‌های متنوع برای همکاران اداری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار