مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج عنوان کرد:

نظارت و ارزیابی حلقه تمام‌کننده برنامه‌های آموزش‌ و پرورش است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج عنوان کرد نظارت و ارزیابی، حلقه تمام‌کننده برنامه‌های آموزش‌ و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و ارزیابی حلقه تمام‌کننده برنامه‌های آموزش‌ و پرورش است

بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص و از پیش‌ تعیین ‌شده، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش با حضور مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین با دستور کار آخرین وضعیت سامان‌دهی نیروی انسانی، گزارش جامع در خصوص توزیع کتب درسی، برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و مسائل جاری ناحیه در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد

مراد مالمیر، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و توزیع کتب درسی گفت: پرونده ساما‌ندهی نیروی انسانی با اولویت جایگزینی برای کمبود دبیر مقطع متوسطه بسته شود و معاونت‌ها برای جبران کمبود نیرو، پشتیبانی و پوشش حداکثری از حوزه های مختلف داشته باشند و به عنوان مکمل فعالیت‌های همدیگر ایفای نقش کنند.

وی افزود: راس برنامه‌های هر سطحی از مجموعه از جمله واحدهای اداری و مدارس ، پا‌سخگویی دقیق سریع و به‌ موقع بخشنامه‌های اداری، آموزشی و پرورشی باشند و سهل‌انگاری در این زمینه از هیچ واحد یا مدرسه‌ای پذیرفته نیست.

مدیر آموزش ‌و پرورش ناحیه ۴ کرج نظارت و ارزیابی فعالیت‌های مالی، اداری، آموزشی و پرورشی را حلقه تمام‌کننده برنامه‌های آموزش‌ و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: هرجایی که حراست، ارزیابی و دستگاه‌های نظارتی بر کار مدارس ناظر بودند، کمترین آسیب و چالش را داشته‌ایم.

مالمیر اضافه کرد: نظارت ، هدایت و بررسی روزانه فضای فیزیکی مدارس و محیط اداری را برای انتقال مفاهیم و اطلاعات صحیح ضروری دانست و خواهان توجه جدی به محتوای مطالب و اطلاعات تابلوهای اعلانات و کانال های اطلاع رسانی اداری ، آموزشی و پرورشی ناحیه و مدارس که به عنوان خرد و اندیشه مجموعه است داشته باشند.

در ادامه جلسه رضا صبری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گزارشی از وضعیت نیاز و مازاد کتب درسی ارائه کرد و گفت: براساس آخرین آمار تا هفته گذشته 121 هزار و389 بسته کامل کتب درسی بین دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی آموزش ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش ناحیه ۴ کرج توزیع شده‌است.

صبری در پایان تاکید کرد: بیشترین کسری کتاب ها مربوط به دانش‌آموزانی است که بعد از ۱۵ شهریور و شروع مهرماه در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند یا در هنگام ثبت‌نام سفارش کتاب خود را ثبت نکرده‌اند.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار