سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

آرامش روحی محصول مطالعه منابع غنی جشنواره کتابخوانی رضوی است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جشنواره کتابخوانی رضوی را از اقدامات ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و از تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آرامش روحی محصول مطالعه منابع غنی جشنواره کتابخوانی رضوی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با وجود تعطیلی مدارس، گام‌های موثری را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز تعلیم و تربیت در سراسر کشور، امکان مشارکت در بخش‌های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.

وی گفت: خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند با حضور در این جشنواره ، بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی سیره و منش اهل بیت علیهم السلام ببرند.

هاشمی بیان کرد: حضور بیش از پیش خانواده‌ها در منازل به خاطر شرایط فعلی فرصتی ارزشمند جهت انس هر چه بیشتر با یار مهربان است و از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می‌کنم با توجه به فرصت باقی مانده در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: با عنایت به نقش فرهنگیان به عنوان اصلی ترین پایگاه تعلیم و تربیت انتظار می‌رود همکاران و دانش‌آموزان محترم با مطالعه منابع جذاب این جشنواره کتابخوانی، آرامش روحی، سلامت جسم و ارتقاء معنوی را میهمان خانواده‌های خویش کنند.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از خرداد ماه 1400 آغاز شده و تا یکم آبان 1400 ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار