برگزاری سمینار نجوم با محوریت نقش بانوان در فضا

بهارستان یک(پانا)- به مناسبت آغاز هفته جهانی فضا، سمینار نجوم با محوریت گپ و گفت در خصوص نقش بانوان در فضا، در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سمینار نجوم با محوریت نقش بانوان در فضا

به مناسبت آغاز هفته جهانی فضا، سمینار مدرسه نجوم بهار یک، با محوریت گپ و گفت در خصوص نقش بانوان در فضا با حضور مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، فاطمه جباری مدیر پژوهش‌سرای شهید احمدی روشن در فضای آموزشی شاد برگزار شد.

کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی اظهار کرد: با این که در بسیاری از زمینه‌ها، بستر مناسب برای حضور بانوان به خوبی فراهم نشده اما همیشه در سطح کشور و شهرستان، زنان و دختران با استعداد، با انگیزه و توانمندی بسیار که کارهای بزرگی انجام دادند و افتخار آفرین هستند، روبرو هستیم و امید است در آینده با ایجاد بستر مناسب، شاهد پیشرفت چشم‌گیر دانش‌پژوهان عزیزمان باشیم.

در ادامه جلسه درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در این رابطه تأکیدکرد: متأسفانه گاهی درگیر موضوعاتی می‌شویم که به اشتباه به دین و مذهب ارتباط داده ‌می‌شود؛ ولی خوشبختانه در دین اسلام و برخی ادیان، محدودیتی برای پیشرفت با نگاه تفکیک جنسیتی به چشم نمی‌آید و این مهم، موجب مباهات مسلمانان می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار