آخرین جزئیات از آزمون مجازی جامع جبرانی مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی صبح امروز خبر داد و گفت این آزمون، فرصتی دوباره برای تمام افرادی است که بنا به دلایل متعدد نتوانسته بودند در آزمون‌های برگزار شده ماه‌های مرداد و شهریور شرکت و یا حد نصاب نمره لازم را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین جزئیات از آزمون مجازی جامع جبرانی مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های این دانشگاه از برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای دستور مساعدت سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تاکید رئیس دانشگاه فرهنگیان ظرف مدت زمان 90 دقیقه از ساعت 10 تا 11 و سی دقیقه صبح امروز خبر داد.

کچوئیان، برنامه ریزی های گسترده حوزه های مختلف دانشگاه خصوصا مرکز سنجش را در راستای برگزاری آزمون ها ستودنی خواند و گفت: برنامه ریزی، درایت و تلاش و کوشش کارکنان حوزه های مختلف دانشگاه در شرایط سخت کرونا به منظور برگزاری آزمون های مربوط به مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و ابراز رضایت داوطلبان، شایسته قدردانی است.

وی، همت و تعهد کلیه دست اندرکاران برگزار کننده آزمون جبرانی امروز 20 مهر را گامی مهم و اثرگذار برای مهیا شدن فرصتی دوباره به منظور شرکت مجدد کلیه افرادی دانست که بنا به دلایل متعدد نتوانسته بودند در آزمون های برگزار شده ماه های مرداد و شهریور شرکت و یا حد نصاب نمره لازم را کسب کنند.

استاد دانشگاه، در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون جامع، تصریح کرد: نتایج هفته آینده برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی، آزمون جبرانی برگزار شده را برای جاماندگان گروه نخست شرکت کننده در آزمون مرداد ماه گذشته که موفق به کسب نمره قبولی نشدند، آخرین مهلت برای کسب موفقیت دانست و گفت: افرادی هم که در آزمون برگزار شده ماه شهریور به عنوان گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف کارنامه قبولی در آزمون را دریافت نکرده بودند، امروز به عنوان نخستین مرحله در آزمون جبرانی برگزار شده شرکت کردند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: در صورت موفق نبودن مشمولان گروه دوم شرکت کننده در آزمون جبرانی امروز، این افراد می توانند همراه با گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در ماه آذر برای بار دوم و به عنوان آخرین مرحله در آزمون جامع شرکت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در تشریح برگزاری آزمون های ادواری مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده 28 تصریح کرد: آزمون برگزار شده سری نخست مشمولان با جمعیت آماری 24 هزار و 562 نفر شرکت کننده با قبولی تعداد 24 هزار و 176 نفر همراه و 386 نفر هم نتوانستند حد نصاب امتیاز لازم را از آن خود کنند.

این مقام مسؤول، جامعه آماری شرکت کننده در آزمون سری دوم آزمون برگزار شده مشمولان را 27 هزار و 873 نفر اعلام کرد و افزود: از این رقم تعداد 27 هزار و 99 نفر در آزمون قبول و 774 نفر هم نتوانستند نمره قبولی را کسب کنند.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، سری سوم شرکت کنندگان در آزمون آذر ماه را شامل دو گروه دانست و گفت: علاوه بر جمعیت آماری 17 هزار و 380 تن مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در آزمون مذکور، مهارت آموزان ماده 28 پذیرفته شده در آزمون برگزار شده سال 1399 نیز از جمله شرکت کنندگان در این آزمون به شمار می روند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، مهارت آموزان ماده 28 شرکت کننده در آزمون سال 99 را تعداد 19 هزار و 525 نفر ذکر و تصریح کرد: با موفقیت تعداد 18 هزار و 32 نفر این جمعیت آماری در پودمان یک، احکام این افراد به طور موقت توسط وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد، در صورت موفقیت آن ها در آزمون آذر ماه حکم قطعی قبول شدگان توسط وزارت متبوع ابلاغ خواهد شد.

کچوئیان، در ادامه تعداد ثبت نام شدگان آزمون سری چهارم را 12 هزار و 35 نفر برشمرد و افزود: تعداد 400 نفر از مهارت آموزان ماده 28 سنوات قبل که نتوانسته اند شرایط احراز شرکت در آزمون را کسب کنند، باید به منظور دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای برای شرکت در آزمون جامع مرحله چهارم اقدام کنند.

این مقام مسؤول، مجموع کل مشمولان چهار سری آزمون را 81 هزار و 850 نفر اعلام و اظهار داشت: بنا بر تاکید وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف سری چهارم مشمولان آزمون تا 20 بهمن ماه سال جاری ضروری است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان تصریح کرد: با برنامه ریزی این دانشگاه، آزمون سری چهارم مشمولان باید حداکثر تا دهه نخست بهمن ماه برگزار و نتایج و اسامی قبول شدگان نیز تا 20 بهمن، اطلاع رسانی و در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار