مدیر آموزش و پرورش نیشابورعنوان کرد:

شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی، شریک مهمی در آموزش و پرورش است

نیشابور (پانا) - جلسه هم‌اندیشی مدیرعاملان شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی شهرستان نیشابور در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی، شریک مهمی در آموزش و پرورش است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با قدردانی از زحمات شرکت های سرویس دانش آموزی، آنها را شریک مهم آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: در دو سال گذشته با پدیده شوم کرونا مواجه شدیم و این اتفاق غیرقابل پیش بینی، مشکلات عدیده ای را به دنبال داشت.

علیرضا کلیدری افزود: متاسفانه در این شرایط سخت مدرسه اولین جایی بود که تعطیل شد و آخرین جایی است که باز می شود.

وی ادامه داد: یکی از فصل های مشترک ما درک متقابل شماست. نگاه ما صرفا یک نگاه مشارکتی است که در قالب تعامل ثابت و سازنده، باعث رشد همگانی می شود.

کلیدری خاطر نشان کرد: امروز خانواده ها با آسیب های جدیدی مواجه شده اند و باید کمک کنیم که بهترین اتفاق ممکن را رقم زنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال جاری تعطیلی مطلق در مدارس نداریم و زیر ساخت های کلاس های حضوری فراهم شده است و پیش بینی ها نشان می دهد؛ مدارس با همین راهبرد به صورت تدریجی، حضوری برگزار می شوند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: برای پرداخت تسهیلات به مدیرعاملان شرکت های سرویس دانش آموزی، موضوع در شورای آموزش و پرورش عنوان و نتایج آن پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار