ناصر قفلی:

میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز به 50 درصد رسیده است

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه کار مدرسه‌سازی باید در اولویت باشد تا خیر و برکت بالایی داشته باشد گفت من درخواست می‌کنم همه به تعداد یک آجر در مدرسه‌سازی مشارکت کنند و به این کار فرهنگی روی بیاورند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز به 50 درصد رسیده است

ناصر قفلی در نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور با بیان اینکه جامعه خیرین 23 سال پیش در مشهد مقدس آغاز به کار کرد اظهار کرد: در سال‌های اخیر میزان مشارکت خیرین و نوسازی تا 50 درصد رسیده است.

وی افزود: این مشارکت یا صد در صد یا مشارکتی است هزار خیر مدرسه ساز خارج از کشور داریم که هریک از آنان تا چند صد میلیارد در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

قفلی بیان کرد: تعدادی از خیرین خارج از کشور مبالغ کمتری نیز برای مدرسه سازی پرداخت کردند که ما از آنان نیز تشکر می‌کنیم امیدواریم تمام ایرانیان خارج از کشور علاقه مند باشند تا به امر مدرسه سازی روی بیاورند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه کار مدرسه سازی باید در اولویت باشد تا خیر و برکت بالایی داشته باشد افزود: من درخواست می‌کنم همه به تعداد یک آجر در مدرسه سازی مشارکت کنند و به این کار فرهنگی روی بیاورند.

وی در پایان گفت: ما 400 مجمع خیرین داریم و خیرین مدرسه ساز 3 هزار میلیارد تومان آورده دارند امیدواریم با کمک این افراد 40 هزار کلاس نیمه مانده سامان پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار