دلار به کانال قیمتی 27 هزار تومان برگشت

تهران (پانا) - دلار در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۲۸ درصدی، از ۲۸,۰۶۰ (بیست و هشت هزار و شصت ) تومان به ۲۷,۹۸۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و هشتاد ) تومان رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دلار به کانال قیمتی 27 هزار تومان برگشت

به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت دلار در بازار ارز امروز به کانال 27 هزار تومان بازگشت.

دلار در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۲۸ درصدی، از ۲۸,۰۶۰ (بیست و هشت هزار و شصت ) تومان به ۲۷,۹۸۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و هشتاد ) تومان رسید.

همچنین در بازار امروز، دلار در بازار متشکل نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۲ تومان افزایش، ۲۷,۲۷۱ (بیست و هفت هزار و دویست و هفتاد و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

یورو نیز در بازار آزاد امروز - چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۸ درصدی به ۳۲,۳۵۵ (سی و دو هزار و سیصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید.

پوند امروز با کاهش ۰.۳۲ درصدی، از ۳۸,۱۸۴ (سی و هشت هزار و یکصد و هشتاد و چهار ) تومان به ۳۸,۰۶۱ (سی و هشت هزار و شصت و یک ) تومان رسید.

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۸۰ تومان کاهش، ۷,۶۴۰ (هفت هزار و ششصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۰ تومان کاهش، ۳,۱۵۰ (سه هزار و یکصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

دلار کانادا نیز با کاهش ۰.۲۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۲,۱۹۳ (بیست و دو هزار و یکصد و نود و سه ) تومان معامله شد.

لازم به ذکر است در معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 640 واحدی نسبت به روز دوشنبه به رقم یک میلیون و 488 هزار واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با رشد هزار و 790 واحدی در سطح 427 هزار و 282 واحدی ایستاد.

اما شاخص کل فرابورس 40 واحد پائین آمد و در سطح 21 هزار و 331 واحد قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار