برگزاری اولین جلسه هم اندیشی معاونین و مربیان پرورشی فریمان در سال تحصیلی جدید

فریمان(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی فریمان تلاش در راستای مهار استرس و افزایش آرامش جامعه برای تحصیل دانش‌آموزان را مهم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هم اندیشی معاونین و مربیان  پرورشی فریمان در سال تحصیلی جدید

در این جلسه مرتضی کسبی فریمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریمان ضمن تاکید ارائه فعالیت در فضای مجازی برای دانش آموزان،تلاش در راستای مهار استرس و افزایش آرامش جامعه برای تحصیل دانش‌آموزان را لازم و ضروری دانست.

وی با بیان اینکه معاونین و مربیان پرورشی مسئولیت بسیار سنگین تغییر و اصلاح رفتار دانش آموزان را در مدارس بر دوش دارند افزود: با توجه به تفاوت های فراوانی که بین خانواده ها و دانش آموزان وجود دارد معاونین و مربیان محترم پرورشی باید با صبوری یک محیطی را برای آنان فراهم کنند که در آن دانش آموزان احساس دوست داشتن و ارزشمندی و مفید بودن را برای خود و جامعه درک کنند.

مرتضی کسبی با اشاره به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار کرد: در سند تحول بنیادین همه برنامه ها مبتنی بررویکرد و شش ساحت است که دو ساحت حرفه ای و مابقی آن تربیتی است که بار سنگینی را بر دوش معاونین و مربیان پرورشی گذاشته است.

کریم حسین پور کارشناس قرآن، معارف و نماز اداره آموزش و پرورش فریمان از پخش اذان و اقامه نماز به صورت جماعت در مدارس سطح شهرستان خبر داد و گفت: انجام کارهای پرورشی در مدارس نیازمند همکاری تمامی مدیران و سایر دبیران محترم است.

وی ترویج فرهنگ نماز، تعمیق و انتقال ارزش ها، رشد بینش دینی و اجتماعی، بستر سازی با برگزاری مسابقات قرآن، معارف، نماز، فرهنگی و هنری، تقویت کتابخانه ها و دانش آموزان کتابخوان و ... را به عنوان سیاست های حوزه پرورشی برشمرد و گفت: مدرسه ای خوب است که تعداد دانش آموزان قرآنی، نمازخوان و کتابخوان آن زیاد باشد.

وی از موفقیت و کسب یک رتبه کشوری و 60 رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری، یک رتبه کشوری و 4 رتبه استانی در مسابقه پرسش مهر ریاست محترم جمهوری و 49 رتبه استانی در مسابقات قرآن عترت و نماز در سال گذشته خبر داد و افزود: این موفقیت ها را مدیون زحمات همه معاونین و مربیان محترم پرورشی در مدارس سطح شهرستان می دانیم و امیدواریم که ان شاء الله این موفقیت ها برای شما در سال جاری دو چندان شود.

در ادامه سایر معاونین و مربیان محترم پرورشی نیز پیشنهادات و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح و مورد نقد و بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار