رئیس سازمان دانش آموزی فارس:

ایثار و نوع دوستی از فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی است

شیراز(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس هدف از برگزاری پویش شور عاطفه‌ها را ترغیب کردن مردم و دانش‌آموزان برای کمک به هم‌نوع بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایثار و نوع دوستی  از فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی است

امید اسماعیلی گفت: امسال پویش شور عاطفه‌ها با سال‌های قبل متفاوت بود، زیرا دانش‌آموزان در این مراسم حضور نداشتند و نیاز‌های آن‌ها نیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل نیاز دانش‌آموزان بیشتر در حوزه نوشت‌افزار و پوشاک بود اما امسال و سال گذشته بدلیل آموزش‌های آنلاین، اولویت ما فراهم کردن لوازم الکترونیکی است.

وی اظهار کرد: امسال هم مثل سال گذشته به کمک فرهنگیان، دانش‌آموزان و کمیته امداد، با تمام توان برای دانش‌آموزانی که به این لوازم و تجهیزات احتیاج دارند تلاش می‌کنیم‌.
اسماعیلی اضافه کرد: با همکاری کمیته امداد استان فارس کدهای ussd مخصوص هر شهرستان طراحی شد که هر دانش آموز با شماره‌گیری کد مورد نظر، بتواند کمک خود را به حساب شهرستان واریز کند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس با اشاره به اینکه کمک به هم‌نوع صرفا نقدی نیست و ما باید به هر طریقی که می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم افزود: یکی از فضیلت‌های سازمان‌ دانش‌آموزی ایثار و نوع‌دوستی است که ما در تلاشیم این اصل را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار