منیرالسادات رضوی؛ معاون آموزش ابتدایی منطقه ۲:

باید همانند گذشته، مشق محبت را به فرزاندانمان بیاموزیم

تهران (پانا ) - معاون آموزش ابتدایی منطقه ۲، تقارن شور عاطفه ها با پایان هفته دفاع مقدس، روز آتش‌نشان و ایام اربعین حسینی را تاکیدی دانست برای همه که در سختی ها همچنان یاور هم باشند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
باید همانند گذشته، مشق محبت را به فرزاندانمان بیاموزیم

مراسم نواختن زنگ "شور عاطفه ها" در منطقه ۲ تهران برگزار شد.

در این مراسم که در دبستان پسرانه شهید ایرانطلب تهرانی برگزار شد، مهدی سلامی؛ مسئول کمیته امداد امام خمینی مناطق ۲ و ۵ حضور داشت و از روند فعالیت های کمیته امداد در یک‌سال و نیم گذشته که همزمان با شیوع ویروس کرونا بود گزارشی ارائه داد.

وی گفت: در تلاش هستیم تا از بحث تصدی گری خارج شویم و کار مردم را به خودشان بسپاریم. به همین منظور، در بازه زمانی یک‌سال و نیم گذشته ۱۱۰ مرکز نیکوکاری در مناطق ۲ و ۵ با همت نیکوکاران و خیرین افتتاح شد و کمک های بسیاری به نیازمندان صورت گرفت. همچنین در ماه مبارک رمضان ۲۳ میلیارد تومان و در ماه های محرم و صفر بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان احسان حسینی تقدیم خانواده های نیازمند شد. با گسترش این مراکز، محدودیت هایی که در کمیته امداد وجود دارد، کنار رفته و کمک ها با سهولت بیشتری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.

در ادامه منیرالسادات رضوی معاون آموزش ابتدایی منطقه ۲ ضمن تشکر از زحمات خیرین، مصادف شدن شور عاطفه ها را با پایان هفته دفاع مقدس، روز آتش نشان و ایام اربعین حسینی، که همه یادآور فداکاری و ایثار و ازخودگذشتگی است، تقارن شور عاطفه ها با پایان هفته دفاع مقدس، روز آتش نشان و ایام اربعین حسینی را تاکیدی دانست برای همه ما که در سختی ها همچنان یاور هم باشیم؛ ما می بایست مانند گذشته مشق محبت را به فرزاندانمان که آینده سازان این مملکت هستند بیاموزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار