سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ساماندهی 107 روحانی در مدارس طرح امین شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با هماهنگی حوزه علمیه استان تهران 107 روحانی در قالب طرح مدارس امین در 17 شهرستان استان تهران ساماندهی شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی 107 روحانی در مدارس طرح امین شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی گفت: روحانیون امین می‌توانند بازوی توانمندی برای مدارس به منظور تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی مدارس در راستای تبلیغ دین و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

او افزود: شرح وظایف روحانیون امین در 19 بند توسط حوزه علمیه مشخص شده که از آن جمله می‌توان به؛ برپایی نماز جماعت، فعالیت‌های قرآنی، برگزاری صبحگاه، برگزاری هیئت‌های مذهبی، پاسخ به شبهات و سوالات دانش‌آموزان،تولید محتوا، جلسات آموزشی اولیاء و دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد.

هاشمی با اشاره به تعامل خوب آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، گفت: مصوبات ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه با حضور روحانیون امین در مدارس عملیاتی‌تر می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: مناطق می‌بایست با دعوت از روحانیون امین و مدیران مدارس، ضمن تحویل ابلاغ به طرفین، هماهنگی‌های حضور و فعالیت روحانیون در مدارس را فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار