همزمان با آغاز جشنواره لاله‌های روشن:

نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان پیشوا

پیشوا(پانا)- با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، زنگ ایثار و مقاومت در آموزشگاه شاهد پسرانه شهید جنیدی پیشوا نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان پیشوا

در هفته دفاع مقدس با حضور سعید تاجیک‌ مدیر آموزش و پرورش پیشوا، سیدحسن طباطبایی رییس شورای شهر، سرگرد میثم ترکاشوند جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، سید‌علی طباطبایی رییس بنیاد شهید، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تعداد محدودی از دانش آموزان مدرسه شاهد پسرانه شهید محمد جنیدی، ویژه برنامه زنگ ایثار و مقاومت با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی همزمان با مدارس سراسر شهرستان، در این آموزشگاه برگزار شد.

سعید تاجیک در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، بر نقش اولیاء و مربیان در معرفی شهدا به عنوان الگوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش گفت: امروز ما شاهد رونمایی از شهید شاخص آموزشگاه و آغاز جشنواره لاله‌های روشن هستیم که در سال گذشته دانش‌آموزان شهرستان موفق به کسب ۶ رتبه برگزیده کشوری در این جشنواره شدند.

اجرای سرود توسط گروه سرود دانش‌آموزی ساکنان آسمان، روایتگری جانباز دوران دفاع مقدس و خاطره‌گویی و نواختن زنگ ایثار و مقاومت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار