نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با عنوان زنگ مهر-باغ دانایی در دبستان دکتر حسابی شاهین شهر°

اصفهان(پانا) - مراسم زنگ مهر باغ دانایی با حضور مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، فرماندار، رئیس شورای شهرستان، فرمانده بسیج سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان و اداره در مدرسه دکتر حسابی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با عنوان زنگ مهر-باغ دانایی در دبستان دکتر حسابی شاهین شهر°

حامد عجبی مدیر آموزش وپرورش شاهین شهر ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، از همکاری دستگاه های مختلف با آموزش و پرورش به ویژه در پروژه مهر و تدارکات آغاز سال تحصیلی که یک پروژه ملی و فرا دستگاهی است، تشکر و قدردانی کرد.

عجبی در ادامه افزود: فرآیند اجتماعی شدن و تربیت دانش آموزان در مدرسه صورت می گیرد و خانواده ها با تربیت و فرهنگ‌های مختلف آشنا می شوند. وی خاطر نشان کرد، کارکرد مدرسه فقط کارکرد علم آموزی نیست و بچه ها از در کنار هم زیستن تربیت اجتماعی را فرا می گیرند.

عجبی در پایان از زحمات مدیریت مدرسه دکتر حسابی به ویژه در برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

تاجمیری فرماندار محترم شهرستان ضمن گرامیداشت سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های اسلامی و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر افزود: شرایط ما هنوز هم پر خطر است است و در وضعیت نارنجی رنگ بندی کرونا قرار داریم، ولیکن واکسیناسیون به همت ستاد مدیریت کرونا و مدیریت شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌ها در حال انجام است و شهرستان ما در رتبه های بالا در تزریق واکسن است.

در ادامه مراسم از جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و همکاران فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

در پایان مراسم زنگ مهر به صورت نمادین توسط مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر و مسئولین حاضر نواخته شد.

مریم ساری: خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار