در راستای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دیدار با خانواده شهید دانش آموز منطقه ۳

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز محمد امیری کیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر این نکته تاکید کرد که، عزت و افتخار مردم ایران مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدر است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهید دانش آموز منطقه ۳

در راستای اجرایی شدن برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ به همراه علی فارسیجانی، مسئول بسیج دانش آموزی منطقه و تعدادی از کارشناسان هر دو حوزه، با حضور در منزل شهید دانش‌آموز محمد امیری کیا با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از پدر و مادر این شهید عزیز تجلیل کردند.

یارمحمدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: عزت و افتخار مردم ایران و پایداری نظام جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدر است و وظیفه ماست که خانواده‌های معظم آنها را پیوسته تکریم کنیم.
یارمحمدی در ادامه افزود: شهدای گرانقدر مشعل های فروزانی هستند که ما برای این که در گذرگاه های پر پیچ و خم زندگی راه را گم نکنیم محتاج آنیم که از نورانیت آنها استفاده کنیم.
شایان ذکر است در ادامه این برنامه پدر بزرگوار شهید امیری کیا به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت. در پایان یکی از مداحان اهل بیت با توجه به ایام اربعین حسینی به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار