مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم بازگشایی مدارس:

اغناسازی افکار عمومی برای بازگشایی مدارس بسیار حائز اهمیت است

ملارد(پانا)- مراسم بازگشایی مدارس آموزش و پرورش ملارد بصورت نمادین با حضور مسئولین شهرستان ملارد در بستر شبکه شاد بصورت پخش زنده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اغناسازی افکار عمومی برای بازگشایی مدارس بسیار حائز اهمیت است

مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، طی سخنانی بر جدیت وزارت آموزش و پرورش بر بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدارس تأکید کرد.

طیب رضایی‌فر، در مورد شرایط آموزشی دانش‌آموزان گفت: آموزش دانش‌آموزان، به سه شکل مدارس تلویزیونی، آموزش غیرحضوری در شبکه شاد و آموزش حضوری در مدارس مدنظر است. آموزش و پرورش ملارد در راستای آموزش مجازی در سال گذشته با تخصیص وام، مساعدت خیرین، امام جمعه و فرماندارب، حدود ۲۸۵ گوشی همراه و تبلت به دانش‌آموزان کمک کرده و برای فراهم‌سازی شرایط تدریس حضوری هم تمام تلاش خود را در این جهت انجام می‌دهد که بصورت آرام و تدریجی، بدون هیچ تنشی این شرایط فراهم شود.

وی در مورد آماده سازی شرایط تدریس حضوری افزود: اغناسازی افکار عمومی بسیار مهم است و این وظیفه رسانه‌ها و مدیران مدارس است که با شفاف‌سازی و برگزاری جلسات متعدد با انجمن اولیاء و مربیان، آرامش خاطر را برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم کنند.

رضایی‌فر در مورد شرایط فعالیت حضوری مدارس ادامه داد: مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کمتر از ۱۰۰ نفر و کلاس‌های ۱۵ نفره برقرار شده، مدارسی که کمتر از ۳۰۰ نفر جمعیت دارند، بصورت ۳ روز حضوری و ۳ روز مجازی و مدارسی که بیش از ۳۰۰ نفر جمعیت دارند بصورت حداقل یک یا دو روز آموزش حضوری خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در مورد اقدامات بازگشایی مدارس در این شهرستان بیان کرد: امسال بدلیل افزایش جمعیت اتباع خارجی، جمعیت کلاس‌های بخش مرکزی به بالای ۴۰ نفر رسید.

وی در مورد دستاوردهای این نهاد گفت: ۲۱ پروژه مدرسه‌سازی عملیاتی شده، ۳ پروژه در حال انجام، ۳ پروژه تا ۳ ماه آینده و ۳ پروژه دیگر تا عید به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین اقدامات بسیاری در جهت تجاری ‌‌‌سازی، ثبت اسناد مالکیت، کاشت زمین چمن شهید ثمری، تخصیص وام‌های بدون بهره به فرهنگیان، سلامت کارکنان اداری انجام شده و حاصل آن حمایت از تولید ملی، کسب۵۳ رتبه زیر هزار در کنکور سراسری، کسب مقامهای جهانی و آسیایی در المپیادهای علمی و مسابقات ورزشی و موفقیت پروژه‌های مهر، هفته پژوهش، شورای آموزش و پرورش ملارد و ... بوده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار