برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی خراسان‌رضوی

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از برگزاری چهارمین دوره کشوری آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور به میزبانی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی خراسان‌رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسم علی خدابنده گفت: بر اساس ابلاغ واصله از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از 15 هزار نفر از فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این دوره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد که در مرحله مقدماتی از هر یک از ادارات آموزش و پرورش کشور تعداد 21 داور در قالب 11 تخصص و به تفکیک جنسیت شرکت خواهند کرد.

خدابنده افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح علمی، مهارتی و آشنایی داوران مسابقات قرآن، عترت ونماز با آئین نامه ها و شیوه های جدید داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری است.
وی افزود: فرهنگیانی که سابقه داوری مسابقات را دارند یا علاقه مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند، می تواند از تاریخ 5 مهر ماه به کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شبکه شاد مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه سطح مقدماتی دوره بصورت مجازی و سطح پیشرفته بصورت حضوری در مشهد برگزار خواهد شد، افزود: پیش آزمونی برای شرکت کنندگان از محتوای آیین نامه های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان که در کتاب ندای رحمت درج شده، برگزار خواهد شد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند مجوز حضور در سطح مقدماتی را کسب خواهند کرد.
علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از تاریخ 5 لغایت 20 مهرماه 1400 به کانال
@mosabeghatfarhangianmedu در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار