پیام مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت آغاز سال تحصیلی

اردبیل (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت و آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت آغاز سال تحصیلی

متن پیام احمدناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است.

«مسأله تعلیم و تربیت، مسأله زندگی دادن و ولادت بخشیدن به یک انسان است»مقام معظم رهبری

بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

مهر هر سال یادآور این حقیقت است که آدم ها به اندیشه و خرد و دانایی زنده اند و برترین سلاح تغییر و تحول و ساختن جامعه و جهان علم و آگاهی است و بهترین جلوه عینی آن پیروزی اندیشه پاک حق طلبی و آزادمنشی آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بر جهل و زور و زر و تزویر و ظلم است .

بی شک پرورش نسل سالم، خلاق ،اخلاق‌مدار و داشتن نوجوانان و جوانانی توانا ،برنا و مسلط بر همه مهارت های زندگی و اجتماعی در شکوفایی جامعه و بهره‌وری کیفیت منابع و استعدادهای موجود با وجود همه تنگناهای پیش رو می‌تواند بسیار راهگشا و موثر باشد که این امر نیازمند عزم همگانی و معطوف شدن همه نگاه‌ها به مدرسه و درک نقش و جایگاه والای معلم و آموزش و پرورش است.

اگر چه در سال تحصیلی گذشته، بخاطر همه گیری ویروس کرونا، مدارس از حضور پر شور دانش آموزان محروم ماندند ، ولی بسیار امیدواریم که، در اسرع وقت، با تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان گرامی، بازهم نشاط، پویایی، همراهی و همدلی را در مدارس استان را شاهد باشیم و در سایه تلاش بی منت معلمان، پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور را رقم بزنیم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، که نماد عزت حسینی، غیرت، شکوه و پایمردی مردم ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بوده است، آغاز سال تحصیلی جدید را که با شعار سلامت، آموزش، آرامش، نامگذاری شده است، به همه همکاران گرانقدر و دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک می گویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار