یزدان‌پناه: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند الگویی برای جریان تربیتی دانش‌‌آموزی برای کشورهای اسلامی باشد

تهران (پانا) - مشاور سازمان دانش‌آموزی بیان کرد سازمان دانش‌آموزی می‌تواند الگویی برای جریان تربیتی دانش‌‌آموزی برای کشورهای اسلامی باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
یزدان‌پناه: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند الگویی برای جریان تربیتی دانش‌‌آموزی برای کشورهای اسلامی باشد

علی نقی یزدان پناه در نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌های سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی با تاکید براینکه براساس سند تحول بنیادین تربیت مهم ترین امر است که باید به آن پرداخته شود بیان کرد: ما می‌توانیم سرآغاز یک جریان تربیتی برای کشورهای اسلامی برای الگوگیری باشیم.

وی با تاکید براینکه باید با یک باور قوی برای ادامه مسیر داشته باشیم افزود: سازمان دانش‌آموزی باید به استان‌ها و شهرستان‌ها توجه داشته باشد وجود سازمان در مدرسه، منطقه و استان است که باید این ۳ مکان تقویت شود.

یزدان پناه عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند تحول ایجاد کند. مهر آغاز فعالیت رسمی آموزش و پرورش است لذا اهمیت بالایی دارد، در این فرایند دانش‌آموزان ابتدایی با معلم و مدرسه برای اولین بار روبرو می‌شوند که می‌تواند بسیار موثر باشد.

مشاور سازمان دانش‌آموزی با تاکید بر اهمیت نقش سازمان دانش‌آموزی برای برخورد دانش‌آموزان و معلمان گفت: مهم ترین مکان برای تقویت حس اعتماد به نفس مدرسه است. حس اعتماد به نفس با حضور فیزیکی دانش‌آموزان و معلمان مشخص می‌کند سازمان دانش‌آموزی باید پلی با خانواده‌ها برقرار کند.

وی ادامه داد: خانه و مدرسه مکمل یکدیگر هستند که سازمان می‌تواند واسطه ای بین این دو موضوع باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار