احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش:

باید آموزش سه ضلعی در آموزش و پرورش شکل بگیرد

تهران(پانا) - مدیر شبکه آموزش صدا و سیما بر آموزش سه ضلعی که راس آن آموزش حضوری باشد در کنار آموزش مجازی و تلویزیونی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
باید آموزش سه ضلعی در آموزش و پرورش  شکل بگیرد

مسعود احمدی افزادی در مراسم تجلیل از عوامل مدرسه تلویزیونی ایران گفت: 565 روز از عملیات چندضلعی مدرسه تلویزیونی ایران گدشته است؛ عملیاتی که یک سوی آن دبیران و معلمان، یک سوی آن همکاران خدوم صدا و سیما، سوی دیگر رادیو و شبکه های رادیویی، سوی دیگر شبکه خبر برای اطلاع رسانی، ضلع دیگر معاونت فضای مجازی و تلوبیون و همچنین شبکه های استانی به صورت معین فعال بودند.

در اسفند ماه 98 که به واسطه شیوع ویروس کرونا فشارهای عصبی برای جامعه ایجاد شده بود مدرسه تلویزیونی شکل گرفت و امروز پاسداری می کنیم از یاد و خاطره معلمان دلسوزی که عاشقانه تلاش کردند و امروز دیگر در میان ما نیستند.

وی افزود: در 565 روز بیش از 19 هزار و 600 کلاس درس در مدرسه تلویزیونی برگزار شد و این اتفاق جز با همدلی و مهربانی اتفاق نمی افتاد و طبق گفته ریاست جمهور که باید آموطش و پرورش نسبت خود را با سایر دستگاه ها پیدا کند؛ فکر می کنم آموزش و پرورش و صد و سیما نسبتشان با هم را یافته اند و در این فرآیند دوگانگی دستگاه ها به یگانگی تبدیل شد.

آموزش ها در مدرسه تلویزیونی ایران ادامه خواهد داشت و امسال شبکه امید هم به شبکه های آموزشی اینمدرسه اضافه شده است.

وی ضمن قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شهر تهران زکات علمش را که انتشار آن بود؛ داد و باید این آموزش ها ادامه دار باشد. چراکه در دوران کرونا 1 میلیارد و 600 دانش آموز دچار مشکل در زمینه آموزش شدند و ما در کشور باید تلاش کنیم برای جبران مشکلات و بیرون آمدن از این شرایط؛ آموزش سه ضلعی ایجاد کنیم که آموزش حضوری در راس آن و آموزش های مجازی و تلویزیونی در کنار آن فرآیند آموزش را تکمیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار