استقبال از مهر 1400 در شهر زیرزمینی

تهران (پانا) - نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تقویت حداکثری ناوگان متروی تهران و حومه برای استقبال از مهر جهت خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان در نیمه دوم سال 1400 با توجه به احتمال بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از مهر 1400 در شهر زیرزمینی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، علی عبداله پور با اشاره به اینکه در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در نیمه دوم سال جاری با افزایش سفرهای درون شهری رو برو خواهیم شد گفت: افزایش ظرفیت خدمات رسانی در نیمه دوم سال در بخش حمل و نقل عمومی سال هاست که مورد توجه بوده اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.
وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی حرکت قطارهای در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه براساس میزان مسافر ورودی در ساعات مختلف و پایش دوره‌ای و مستمرآمار فوق انجام می‌پذیرد. ضمن اینکه در این برنامه‌ریزی شرایط دوره کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بین مسافران نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.
عبداله پور گفت: نظافت سالن، سکوها، شستشوی صندلی سکوها، پله های برقی، گیت ها، ورودی ها، نمادهای آرم مکعبی مترو در ورودی ایستگاه ها، تابلوهای نام ایستگاه ها و رفع نواقص احتمالی از جمله روشنایی تمامی نقاط ایستگاه، محوطه ها، آراستگی فضای سبز و اهتمام در افزایش گل و گیاه محوطه ها و حصول اطمینان از عملکرد تمامی تجهیزات و امکانات ایستگاه ها بخش دیگری از کارهای انجام شده برای استقبال از مهر می باشد.
وی خاطرنشان کرد: بازدید از کپسول‌های آتش نشانی موجود درایستگاه ها و قطارها، شستشوی محفظه کپسول آتش نشانی و سیستم های خشک آتش نشانی تونل و هواکش های میان تونلی و همچنین با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا درایام باقیمانده از سال جاری عملیات ضد عفونی و شستشوی ایستگاه ها و قطارها برای حفظ سلامت مسافران و پرسنل ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار