به همت دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

از نرم‌افزار جامع بهار من، پیشروی توسعه دولت الکترونیک رونمایی شد

بهارستان یک(پانا)- مراسم رونمایی از نرم افزار بهار من به همت دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بهارستان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیریت و شورای معاونین این ناحیه در محل سالن جلسات شهید درهم‌پور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
از نرم‌افزار جامع بهار من، پیشروی توسعه دولت الکترونیک رونمایی شد

رضا نیکجوی کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و تولیدکننده این نرم افزار، در گفت و گو با پانا گفت: مقرر شد تا این نرم‌افزار در فاز اول خود، تنها برای مدیران مدارس، رونمایی شود و از آن بهره ببرند.

او اظهار کرد: در این نرم‌افزار، امکانات زیادی همانند شماره تماس مدارس و مکان‌یابی آنها در نظر گرفته شده است که این موارد،کار را برای همکاران اداری در جهت بازدید و ... راحت‌تر می‌کند.

نیکجوی افزود: در تولید فاز سوم، جامعه هدف ما، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان هستند و این نرم‌افزار می‌تواند به آنها کمک کند، تا بتوانند با مدرسه مورد نظر ارتباط بگیرند و آن را بر روی نقشه، مکان‌یابی کنند.

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار همچون اطلاعات تمامی مدارس اعم از شماره تماس و موقعیت مکانی آنها، شماره تماس دوایر اداری تنها با یک کلیک، دسترسی به آخرین اخبار با لینک مستقیم سایت اداره، دسترسی مستقیم به 16 سامانه پرکاربرد، دسترسی به فرم‌ها جهت مراجعه کمتر به اداره و راحتی ارباب رجوع، سامانه انتقادات و پیشنهادات فعال و دسترسی به صفحه اینستاگرام و موقعیت مکانی اداره را نام برد.

نیکجو خاطرنشان کرد: این نرم افزار با تجمیع تمام خواسته‌ها و نیازهای همکاران فرهنگی، گامی بلند در محور دولت الکترونیک بوده و در آپدیت‌های تکامل بیشتری خواهد یافت.

لازم به ذکر است علاقمندان از طریق لینک زیر می‌توانند نسبت به نصب این نرم‌افزار اقدام کنند:

https://uupload.ir/view/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1_%D9%85%D9%86_d5l5.apk

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار