فرماندار اسلامشهر:

آبان 1400 پایان واکسیناسیون عمومی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا در شهرستان روزانه از 12 هزار دز فراتر رفته است، گفت همه باید تلاش کنیم تا واکسیناسیون عمومی در اسلامشهر تا آبان ماه به پایان برسد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آبان  1400 پایان واکسیناسیون عمومی در شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان به تزریق 270‌هزار دز واکسن کرونا تا روز جمعه 26 شهریورماه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا مهمترین تکلیف همه ما در شهرستان است.

او با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون جدیدی در شهرستان با همکاری دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی،هلال احمر و آموزش و پرورش راه‌اندازی خواهد شد، اضافه کرد: باید اقشار مختلف مردم را برای واکسینه شدن تشویق و ترغیب کنیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز باید با همکاری شبکه بهداشت و درمان زمینه را برای واکسینه شدن هنرمندان اسلامشهر فراهم سازد.

مرسلپور در ادامه به کاهش 30درصدی مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا‌(ع) نیز اشاره کرد و گفت: با این حال همچنان میزان مراجعه به این بیمارستان از ظرفیت پذیرش آن به مراتب بیشتر است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید با دقت نظر بیشتری از سوی شهروندان رعایت شود.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار