برگزاری کارگاه‌های ترکیبی حضوری و مجازی برای معلمان ماده ۲۸ و جدیدالورود به آموزش ابتدایی

تهران( پانا ) - گروه‌های آموزش ابتدایی با تشکیل گروه‌های پایه‌ای در شبکه شاد به آموزش مجازی معلمان ماده ۲۸ و همکاران جدیدالورد اقدام کرده است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های ترکیبی حضوری و مجازی برای معلمان ماده ۲۸ و جدیدالورود به آموزش ابتدایی

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی منطقه ۷، همکاران گروه های آموزشی اولین جلسه حضوری فنون معلمی پایه چهارم را امروز ۲۷ شهریور در محل دبستان شهید صدوقی برگزار کردند. این جلسات آموزشی از هفته گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برای معلمان پایه اول در دبستان رضا نیکرو آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

در این جلسات همکاران مدرس ضمن ارائه مرور سال گذشته هر پایه، مباحثی از قبیل گفتمان سازی سند تحول بنیادین، فنون تدریس، ارزشیابی کیفی توصیفی و دروس هر پایه ای را با همکاران مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.

در گارگاه امروز پایه چهارم نکات ارزنده ای از مطالب پایه سوم توسط زهره بروسان سرگروه پایه سوم و ریاضی چهارم توسط شهناز ثانی و سایر دروس توسط میترا صبور سرگروه دیگر این پایه مطرح شد.

گفتنی است ناهیدپاشایی؛ کارشناس گروه های آموزش در بازدید از کلاس درس با معلمان به گفتگو پرداخت و به نمایندگی از معاونت آموزش ابتدایی قدردان زحمات مدیران گرامی و همکاران در برگزاری این کارگاه ها چه بطور مجازی و چه حضوری شد و اشاراتی به نحوه ارزشیابی دانش آموزان و تعامل با اولیا پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار